AD LIBITUM

Uxor formosa et vinum sunt dulcia venena

Have you ever noticed? That I’m not acting as I used to do before, Have you ever wondered why I always keep on coming back for more? what have you done to me? I’ll never be the same I’ll tell you for sure !! You really are my ecstasy, my real life fantasy, Not that I’m complaining, a more beautiful vision I've never seen, if you don’t want to sing, a lifelong impression to fulfill my dream......

Sunday 18 November 2007

Take That Baby!! De genolls es com t'agrada a tu...


Mirant clips m'he quedat amb aquesta imatge....
Consti que els paios aquests no m'agradaven abans pero mira ara no em cauen malament
i s'ha de reconeixer que la posada en escena d'aquesta cançó esta carregada d'erotisme....com a anecdota sabieu que la dona d'en Gary es una de les ballarines, em sembla que es la rossa dels cabells curts...

Just browsing thru the net this pic has caught my eye...and I wonder why?
I've 2 admit that I didn't really like this guys at all be4 but now I don't find them too bad.....and one has 2 admit that the performance on the stage that this song is great, highly erotic.... for the record did u guys knew that Gary's wife is one of the dancers?, the blonde with a bob I think..








Ah si m'oblidava la foto tambe m'ha fet pensar en aquesta cançó

No es extraño que tú estés loca por mÍ





De rodillas ante mí,
es como te gusta a ti,

de rodillas por detrás
es como te gusta más.

¡oh no! es extraño
que tú estés loca por mi.

No, no, no es extraño
que tú estés loca por mi...

6 comments:

Joana said...

Com sempre, passar pel teu blog fa oblidar les penes i em desperta un somriure!
Gràcies!!!!
;)

Marina said...

i no desafinen en aquesta cançó??? una mica nerviosos es posaran dic jo...

escursó said...

Gracies Joana
...el teu plaer el meu plaer!

Marina
doncs no se! jo diria que aixo ja es com una rutina assajada, potser si que deixen anar la imaginacio durant les practiques pero en directe no crec amb tota aquesta gentada al davant...

Petonets a les 2

Terra said...

ohhh! Sí que té erotisme la posada en escena sí!!
Mira, ara els estic redescobrint els Take That i estàn bé, més madurs, evidentment, que abans.
Petonets. :)

escursó said...

Terra

Jo diria que estan millor que abans tenen un look mes masculi i menys gai que abans...

Sento canviar la teva foto .... tocava una mica de canvi i la teva ja l'he "manipulada" massa...ai qui la poques manipular de debo...sort que en te el teu home..jeje

petonets com no ;)

Terra said...

Tens raó, potser eren una mica monyes abans!
Tranquil home, aquesta que has posat tela eh! Ara, la meva també quedava de conya eh! jajaja
Quedaven bé les "manipulacions" que li vas fer a la foto.

Aiii, per què no vaig passar-te jo el meme aquest de la part del cos! ;)