AD LIBITUM

Uxor formosa et vinum sunt dulcia venena

Have you ever noticed? That I’m not acting as I used to do before, Have you ever wondered why I always keep on coming back for more? what have you done to me? I’ll never be the same I’ll tell you for sure !! You really are my ecstasy, my real life fantasy, Not that I’m complaining, a more beautiful vision I've never seen, if you don’t want to sing, a lifelong impression to fulfill my dream......

Monday 26 November 2007

I don't like Mondays!!


Sort del partit de futbol dels dilluns! Una bona manera de començar la setmana...sempre venen be uns quants gols....

5 comments:

g! said...

tiu! se t'en va la olla amb les teves capçaleres!

ei que em despedeixo, tanco en breu el meu bloc (ma falta l'últim post) i començo nova etapa.

estare pirulant per aqui això no ho dubtis :-)

apa, a disfrutar!

Terra said...

jeje, alguns dilluns canturrejo aquesta cançó...
Aquesta rossa és gegant noi!!

Bon dimecres!!

escursó said...

Gerard

Si noi fa temps que se m'enva l'olla...

et deixo resposta a casa teva.

Terra
Good for you girl. Be suposo que es mes facil de cantussejar aquesta canço dels Boomtown Rats que una dels The Cult...mira que em vas obligar a fer una mica de recerca ja que tot i que compatriotes meus jo no m'els he escoltat massa

Bon dimecres!

Per cert si poses una nova foto teva canvio la rossa..jaja

Terra said...

Perdó perdó, tens tota la raó, CANTUSSEJAR, no em sortia!
I què et van semblar els teus compatriotes?

Per cert, ja has tret la rossa, molt millor aquesta!! Molt sexy.
jajaja no ho sé si posaré cap més foto...qui sap!

Metamorfosi said...

A mi a vegades tampoc m'agraden els dilluns... ni els dimarts, ni els dimecres, ni els dijous,... això va com va!

Com van les coses?... ja veig que a casa teva no fa falta calefacció, amb aquestes capçaleres que poses! ;D

Petons!