AD LIBITUM

Uxor formosa et vinum sunt dulcia venena

Have you ever noticed? That I’m not acting as I used to do before, Have you ever wondered why I always keep on coming back for more? what have you done to me? I’ll never be the same I’ll tell you for sure !! You really are my ecstasy, my real life fantasy, Not that I’m complaining, a more beautiful vision I've never seen, if you don’t want to sing, a lifelong impression to fulfill my dream......

Saturday 15 September 2007

My Simpson character // Aquest soc jo en format Simpson

Seguint l'exemple de la Meta



6 comments:

Boira said...

Uo, que sexy! :)

Metamorfosi said...

Fiu-fiiiuuuuu!!!

Ara només ens faltaria trobar-nos en persona per discutir la semblança o no de les nostres versions Simpson! ;D

Això sí, quan et vegi et fotré una bona estirada a aquestes orelletes grogues: has passat per casa i no m'has deixat cap comentari??... snif, snifff

escursó said...

Gracies Boira,

Per cert em tens un pel confos ....

Terra, Baldric, Low, Rankor i Boira

digam ets tu sota un mateix pseudonim? Jo diria que si ...pero em confon que facis servir Baldric , ja que el que jo recordo de la serie escurso negre es un personatge masculi pero no ho es en el teu profile....

O potser em menjo masa el "tarro"..

Espero veure la teva versio simpson aviat..


Meta ,

T'he deixat una parrafada a casa teva pero preferiria que em mosseguessis el coll a que m'estiressis lers orelles ....

Petons
xxx

Boira said...

jajajaja, no! El bloc el vam obrir un grup d'amics, però a la pràctica quasi només soc jo. I la Terra també fa algun post. El Baldric en concret, és la meva germana que és una mica extravagant...No ets el primer que m'ho pregunta! :)

Metamorfosi said...

D'acord, però les mossegadetes al coll serien suaus, suaus... ;)

Petons!

MaRiNa said...

carai , vas al gimnas oi?? qin troç d'espatlles!