AD LIBITUM

Uxor formosa et vinum sunt dulcia venena

Have you ever noticed? That I’m not acting as I used to do before, Have you ever wondered why I always keep on coming back for more? what have you done to me? I’ll never be the same I’ll tell you for sure !! You really are my ecstasy, my real life fantasy, Not that I’m complaining, a more beautiful vision I've never seen, if you don’t want to sing, a lifelong impression to fulfill my dream......

Saturday 29 September 2007

Sexy Back

Passejant per ca la Meta aixo es el que m'ha vingut al cap....

Timberlake - Sexy Back (Drastik REMIX)


Original Version // Sexy Back Timberlake

3 comments:

Metamorfosi said...

Ei Escursó!... jo penjo la foto i tu em busques la banda sonora? ;D

Diria que aquesta mossa del vídeo té una esquena (i tota la resta) molt més sexy que jo, però moltíssimes gràcies per l'afalac!

Un munt de petonets, humits, sexis i juganers!

escursó said...

Meta,

Tu sempre tan humil!!

I la foto que!!
mm potser no te n'has adonat del canvi de plana....

Gracies pels petonets, siguis corresposta...

Metamorfosi said...

Ara sí!!!... jajaja... que he entrat un moment a fer-te una visita i m'he pensat que m'havia equivocat de bloc, que havia entrat al meu enlloc del teu!!!

Més petonets, doncs!