AD LIBITUM

Uxor formosa et vinum sunt dulcia venena

Have you ever noticed? That I’m not acting as I used to do before, Have you ever wondered why I always keep on coming back for more? what have you done to me? I’ll never be the same I’ll tell you for sure !! You really are my ecstasy, my real life fantasy, Not that I’m complaining, a more beautiful vision I've never seen, if you don’t want to sing, a lifelong impression to fulfill my dream......

Saturday 22 September 2007

She's a "Gym Maniac".... Nenes de gimnas...

La meva amiga riallera s'ha apuntat al gimnas...aixi es com me la imagino jo....molt sexy no?
My smiley friend told me she has joined a gym for the first time...well that's how I think she looks like at the gym.....hot don't you agree?

2 comments:

MaRiNa said...

jajaja així te m'imagines??? crec que si comences a fer qets saltets al mig del gimnàs em fotrien fora per boja

ara això si, tota mona jo tb vaig, no amb un mayotte d'aquests però cenyideta si ,)

escursó said...

Ala ke dius! Segur que es forma un "corro" al teu voltant amb els musculitos tots babejant....
jaja

Ves per on ara m'han entrat ganes d'anar al gimnas ...... es que jo em diverteixo molt voyeuristicament parlant amb la fauna femenina del meu gimnas....la rutina dels sexercicis es fa mes llevadora...

ja ens penjaras una foto del teu modelet .... si et fa cosa posa el model sense la model...capisci?

Ala bon dia tingueu!