AD LIBITUM

Uxor formosa et vinum sunt dulcia venena

Have you ever noticed? That I’m not acting as I used to do before, Have you ever wondered why I always keep on coming back for more? what have you done to me? I’ll never be the same I’ll tell you for sure !! You really are my ecstasy, my real life fantasy, Not that I’m complaining, a more beautiful vision I've never seen, if you don’t want to sing, a lifelong impression to fulfill my dream......

Thursday 17 January 2008

I ara que? " A blonde moment"




Una amiga Polaca (de Polonia es clar!) m'havia invitat a anar a esquiar amb una colla de polacs a Livigno, lloc que no hi he estat pero te el desavantatge d'esser ple d'italians (es clar...) i jo els trobo una mica pesadets (els italians es clar..) i si be en tenia ganes d'anar-hi, mes que res per la rossa polaca (es clar..). Ara em fa mandra.... mes que res per que estic fet caldo de les vacances de Nadal i a mi gener sempre em cau fatal.Total que em sembla que ho deixare correr i me n'anire a visitar les 2 rosses del bikini tan macu.... be mentalment perque de ben segur no anire enlloc millor ho deixo per mes endavant......be potser tambe influeix que a la rossa anglesa no li fes gaire gracia que anes sense ella ...buff que complicat...

4 comments:

Marina said...

masses rosses pel mig veig jo xD

Metamorfosi said...

No ha quedat massa clar què faràs finalment, però el que m'ha quedat claríssim és que et perden les rosses! xD

Petons!

Terra said...

Entre tanta rossa i la foto de la capçalera m'has fet pensar en l'anunci aquell de Fa de "los limones salvajes del Caribe" jajajja
Doncs si...en aquestes situacions que dius, tenint ja una rossa a casa, la imaginació és una arma molt útil! :D

escursó said...

Be potser si, suposo que com a mediterrani,sempre em/ens crida l'atencio lo mes exotic, lo qual no vol dir que no m'agradin les morenes o les roges...
L'anunci de Fa ... mm si el tinc ben gravat a la memoria...........

;))