AD LIBITUM

Uxor formosa et vinum sunt dulcia venena

Have you ever noticed? That I’m not acting as I used to do before, Have you ever wondered why I always keep on coming back for more? what have you done to me? I’ll never be the same I’ll tell you for sure !! You really are my ecstasy, my real life fantasy, Not that I’m complaining, a more beautiful vision I've never seen, if you don’t want to sing, a lifelong impression to fulfill my dream......

Monday 3 December 2007

Viu-la // Live it // No estas sol(a) 2

Per tu Nena!

Filippo Landini Viu-la


La culpa d'aquest post la te l'Eva,
ella m'els ha presentat....tenen un nom un pel mangui pero sonen be...no creieu?

4 comments:

Metamorfosi said...

Ei Escursó, sí que sonen bé, sí!

Petons dolcets i mil gràcies per la cançó!

P.D. Quina patacada es fotaran aquests si ningú els explica que res és per sempre (i menys tenir algú al costat)... però mentre hi és, que bonic és creure-hi! :)

MaRiNa said...

colta tu qin titol més mogut!

Terra said...

Ni els havia sentit anomenar!
Però s'enganxen!

escursó said...

Meta

Coi jo nomes m'havia fixat en l'"estribillo" i tu ja t'has empassat tota la lletra....mm haure de fixar-m'hi mes

tens molta rao pero!

Petons

Marina

estic aprenent...

Terra

Si que s'enganxen ....
gairebe tant com tu!

jaja (yeah on their dreams)