AD LIBITUM

Uxor formosa et vinum sunt dulcia venena

Have you ever noticed? That I’m not acting as I used to do before, Have you ever wondered why I always keep on coming back for more? what have you done to me? I’ll never be the same I’ll tell you for sure !! You really are my ecstasy, my real life fantasy, Not that I’m complaining, a more beautiful vision I've never seen, if you don’t want to sing, a lifelong impression to fulfill my dream......

Wednesday 26 December 2007

Nomes era un petó....It was only a kiss....

It started out with a kiss
How did it end up like this

It was only a kiss, it was only a kiss
Now I’m falling asleep

Mr Brightside (The Killers)

Estirat al llit disfrutant del new Ipod....
i torno a escoltar velles cançons i aquest cop
sonen diferent potser es que per primer cop
amb aquesta cançó m'he dedicat a escoltar-la com
s'ha d'escoltar una cançó seguint la lletra i no
el ritme.... i em pregunto com pot ser que una cançó
tant canyera no sigui res mées que una historia
a tres bandes amb infedilitats...mmmmmm

Now I’m falling asleep
And she’s calling a cab
While he’s having a smoke
And she’s taking a drag
Now they’re going to bed
And my stomach is sick
And it’s all in my head
But she’s touching his—chest
Now, he takes off her dress
Now, let me go
I just can’t look its killing me


espero ke funcioni el video aquest pc no te altaveus

5 comments:

MaRiNa said...

aquesta canço m'encanta!!!

escursó said...

A mi tambe Marina !

Ara que no se si et deixarà concentrar gaire si estudies amb Musica! Ke dura la vida de l'estudiant haver de "matxacar" per Nadal!!

Petonets

PD Per cert Nadal ha passat de llarg al teu blog?

Marina said...

si
no m'agrada escriure el q tothom escriu

i encara m'agrada menys haver de felicitar per obligacio les festes. sembla q sino estas feliç i donant tombarelles de la ilusio, envien missatges en cadena per felicitar el nadal no ets simpatic. doncs em va rabia. no m'agrada haver-ho de fer pq s'ha de fer. per tant no ho faig

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Metamorfosi said...

Hola guapíssim!
Em sembla que em caldrà repassar una mica l'anglès perquè em perdo sovint amb el que escrius i el que diuen les cançons!

Com ha anat el retorn a terres llunyanes?

Petons i cuida't molt... i vigila els cops de cap, que no sempre duràs el casc posat! ;)