AD LIBITUM

Uxor formosa et vinum sunt dulcia venena

Have you ever noticed? That I’m not acting as I used to do before, Have you ever wondered why I always keep on coming back for more? what have you done to me? I’ll never be the same I’ll tell you for sure !! You really are my ecstasy, my real life fantasy, Not that I’m complaining, a more beautiful vision I've never seen, if you don’t want to sing, a lifelong impression to fulfill my dream......

Sunday 2 September 2007

It's my turn // Ara meme toca a mi ...


La meva estimada Metamorfosi me l'ha passat .....let's rock!
Cançó del post .....It's my life de Bon Jovi (video aqui a la dreta)..per cert dedicat a en Gerard

1. Quant temps portes com a blocaire?
El primer post el vaig penjar el 21 d'Octubre 2006, va esser un post fotografic, d'una rossa per variar.... i força explicit...

2. Com et vas assabentar de l'existència dels blocs?
Bé lo dels blocs feia anys que sabia que existien tot i que no havia participat activament fins que vaig anar a petar al circuit català, al qual vaig entrar de la mà de la Cris R, que ens va deixar fa un parell de mesos i ara s'amaga en l'anonimitat.....sniff aixi com de la mà de la Mireia .....que també ens va deixar fa uns mesos per jugar amb la Laura a soles...sniff.

3. Nomena cinc blocs que segueixes diàriament o amb molta freqüència.
Ladies first :Anna, Marina ,Metamorfosi,
then the gentlemen : Gatot, Gerard.

4. Ets lector anònim d'algun blog?
Si pero no m'amago o potser si?

5. Alguns autors que et despertin especial simpatia.
Tots els que visito em desperten simpatia , ara que ultimament l'Anna m'ha tocat molt la fibra sensible i m'ha arribat a l'ànima.

6. Amb quins cinc blocaires te n'aniries de gresca?
De gresca amb tots,quan més serem més riurem. Ara bé si es qüestió d'anar de cacera no hi hauria de faltar el savoir faire d'en Gatot i el "guaperas" d'en Gerard que sempre te una manilla amagada a sota la maniga,i perquè la festa no es desmadri massa potser portaria el senyor mossèn sempre que hagi begut un parell de copes del confessionari....jeje.
manilla = En el joc de la manilla, el nou de cada coll.
Joc de cartes en què la carta més alta és el nou. Hom el coneix també amb el nom de botifarra.

7. Amb quins tres blocaires passaries una nit de bogeria sexual?
No em puc quedar amb tres .....l'Anna, la Cris R, la Metamorfosi , la Mireia ( en companyia de la Laura es clar), sense oblidar la Marina que tot i que no ho aparenta li agraden els "vicis ocults" i pertany a la Societat de Culte al Plaer......

8. T'has enamorat alguna vegada d'alguna blocaire?
Platònicament si i força. Libidinosament també.
....es que jo m'enamoro sovint....Cançó de la pregunta ....Boig per tu de Sau (quart video a la dreta)

9. Estàs satisfet amb el teu blog?
Com dirien per aqui on visc "is not too bad". Podria estar millor tot es qüestió de temps i dedicació....per amor a l'art.
10. Tria entre 3 i 5 blocaires perquè responguin aquestes preguntes en els seus blogs.
Aqui coincideixo amb en Gerard ..... qui vulgui que ho faci!

Ufffff! Com em costa això dels mememes i encara m'en queda un altre de pendent....tot al seu temps....

Incís sort que els fantàstics han guanyat perque m'ha quedat força blaugrana aquest post....Som-hi nois!

9 comments:

g! said...

Vaya tela!! Em sembla que ets més perla que el meu germà :-)
Si algun dia puju cap aqui dalt t'aviso i la liem!!

Bona setmana!!

MaRiNa said...

eiiii ja soc aqi!! XD

jo viciosa?? que va!!! XD

escursó said...

Gerard!

Jo que va...les aparences enganyen!

Marina,

Welcome back!

Que passa que els aires de la Cerdanya t'han reformat?
O sera tan visitar tanta esglesia....

Petons
xxx

MaRiNa said...

crec q es visitar tanta esglesia... ja m'encarregare de tornar a ser la mateixa quest cap de setmana

Metamorfosi said...

Uaaauuuu... carai Escursó, que m'he posat vermelleta! I malgrat la teva passió per les rosses, em sento del tot afalagada! ;)

Em sap greu haver tardat tant a passar per aquí, però últimament no tinc temps de gairebé res. Però et dono les gràcies per haver fet un post tant implicat, ets encantador!

Petonets dolços i salats i... ;D

escursó said...

Marina,

indeed my friend!
xxx

Metamorfosi,

Gracies per la teva visita, tu vermella? Ho dubto....amb la de complements (piropos) que et llencen cada dia....jaja.

Ves per on. Avui em quedo amb els salats!
Ara que els dolços tbe m'agraden.

MuacK
xxx

MaRiNa said...

li has pillat el gustet al facebook i t'has oblidat del blog? ;)

escursó said...

Touche!

No me n'oblido pero!

xxx

gatot said...

Val, vinga que no sigui dit! la teva propera escapada... o la meva... muntem la farra!

petons i llepades blaugranes!