AD LIBITUM

Uxor formosa et vinum sunt dulcia venena

Have you ever noticed? That I’m not acting as I used to do before, Have you ever wondered why I always keep on coming back for more? what have you done to me? I’ll never be the same I’ll tell you for sure !! You really are my ecstasy, my real life fantasy, Not that I’m complaining, a more beautiful vision I've never seen, if you don’t want to sing, a lifelong impression to fulfill my dream......

Friday 29 February 2008

Sexy Skiers






Mmmm segur que no coincidim pero mai se sap.... i sino a millorar el free-style

4 comments:

Metamorfosi said...

Ostres.... quin conjuntet més maco el de dalt de tot!!!

Estem una mica desconnectats, eh!

Petonets!!!!

Marina said...

jo em vull trobar la versio masculina plis

xD

escursó said...

Meta
mmm potser si que un pel desconectat si que estic...

Marina....
segur que la versio masculina es "more available" que la femenina...

Metamorfosi said...

Ups... Marina, em sembla que la versió masculina l'he trobat jo... jejeje