AD LIBITUM

Uxor formosa et vinum sunt dulcia venena

Have you ever noticed? That I’m not acting as I used to do before, Have you ever wondered why I always keep on coming back for more? what have you done to me? I’ll never be the same I’ll tell you for sure !! You really are my ecstasy, my real life fantasy, Not that I’m complaining, a more beautiful vision I've never seen, if you don’t want to sing, a lifelong impression to fulfill my dream......

Monday 20 August 2007

Festes de Gràcia // Strangers in the night @ BCN






Ara que son les festes de Gràcia em fa recordar l'únic cop que les vaig disfrutar inesperadament. Ara farà 10 anys...no recordo be, estava jo fent cua en un aeroport de Londres, portava jo poca cosa ...sempre viatjo lleuger i ara més que abans.Sempre que puc viatjo amb bossa de ma per evitar les cues del check-in i de recollida d'equipatge. Doncs be al cantó meu es planta una moreneta amb 2 maletasses....i on vas i tal i cual i bla bla bla ......resulta que es una au-pair que torna a casa despres de 6 mesos ,n'he oblidat el nom li posare Cristina....em porta bons records...
escolta veig que vas lleuger d’equipatge ….et faria rés facturarme la maleta es que sino em carregaran excess de pes….. (penseu que era abans dels atacs terroristes), i jo que penso ….portarà drogues i m’encolomaran el paquet a mí …..va fa cara de bona nena……quina maleta vols que et facturi?
I ella m'assenyala aquesta la petitona……i com que jo sóc un desconfiat per naturalesa li dic no dona cap problema et facturare l’altra la gran……(aixi que si hi hagues quelcom sospitos estaria a l'altra maleta….). i ens vam passar el vol xerrant amb la Cristina. El vol arriba cap al tard a Barna , s’em fa dificil fer les conexions adequades per anar a la Costa i no hi ha ningú esperant-me a l’aeroport…..en aquestes que la Cris diu si vols anem de festa a les festes de Gràcia….deixes la bossa al meu pis (un pis d’estudiants d’uns amics seus..) i ens n’anem de farra cap a Gràcia…… Obviament em vaig apuntar, no li diré que no a aquesta morena tan ben plantada amb una mica de sort dormiré calent….. Té gràcia la cosa 4 anys visquent a Barna concretament a Gràcia i no hi vaig anar mai a les festes…… i vam anar de bars i ballar al son de la música de les orquestres de carrer i ens vam trobar amb amics seus…i vam acabar la festa a quarts de cinc…..em va donar un petó de bona nit però no va voler dormir plegats … a l’endemà un cafè amb llet i unes galetes un petó de comiat a la galta i no n’he sabut res mes d’ella …….potser ara llegeix el bloc d’aquest deconegut i li ha refrescat la memòria….

5 comments:

Metamorfosi said...

Un gir del bloc molt interessant Escursó... m'agrada que expliquis coses que ens ajuden a saber una mica més de tu! :)

Petons dels que més et vinguin de gust! ;)

escursó said...

Gracies Meta

sempre venen be els teus
petons mmmm

xxxx

Metamorfosi said...

Hola noi!

He pensat que potser t'haniria bé fer créixer el bloc i t'he preparat un regal!... jejeje
Passa per casa quan puguis, i a veure si fas els deures!

Apa doncs, més petons!!!

MaRiNa said...

eiiiii soc aqi per un parell de dies!

qin canvi! ara t'he de dir pro q el meu pc no l'acaba de veure be del tot, sota el mapa apareix una tirallonga infinita de lletres i simbols. soc jo?

escursó said...

MaRiNa

Quant de temps!! Deus estar disfrutant de l'estiu o Fecsa et continua donant un bon servei?

Em sembla que es el teu Firefox!!!
Jo ho veig be ....ara que fa dos o tres dies que les fotos no se m'obren!!!!

mmm mes petons que be!!!